به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سردار جلیل بابازاده ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اتمام مسئولیت دولت تدبیر و امید و بیان مباحث مختلف اظهار کرد: بهتر است صادقانه و متواضعانه عملکردها را مورد بررسی و نقد قرار دهیم تا به دور از افراط و تفریط کارهای انجام شده به اطلاع […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سردار جلیل بابازاده ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اتمام مسئولیت دولت تدبیر و امید و بیان مباحث مختلف اظهار کرد: بهتر است صادقانه و متواضعانه عملکردها را مورد بررسی و نقد قرار دهیم تا به دور از افراط و تفریط کارهای انجام شده به اطلاع مردم رسیده و کارهای بر زمین مانده نیز در دولت آینده پیگیری شود.
وی تصریح کرد: شایسته نیست با اتمام فعالیت دولت قبلی برخی بی‌احترامی‌ها و اهانت‌ها به مسئولان کشور پا بگیرد و ضرورت دارد عالمانه و با منطق در مورد فعالیت‌های انجام شده اطلاع‌رسانی شده و صدا و سیما قضاوت درستی را در بیان عملکردها داشته باشد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به ۱۳ سال مسئولیت خود در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با صلاحدید مسئولان کشوری و البته انتخاب خودم مسئولیت جدیدی را در قرارگاه عاشورا پذیرفتم و امیدوارم در این دوره مسئولیت نیز بتوانم خدمتگزاری شایسته برای مردم کشور و استان اردبیل باشم.
بابازاده افزود: با شیوع بیماری کرونا و تشکیل قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مستمر سعی کردیم تا سلامت مردم و مسائل پیرامونی آن را رصد کنیم تا با کمترین تلفات، بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم در مهار و کنترل بیماری کرونا شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با همراهی استاندار اردبیل و سایر مسئولان سعی کردیم تا به صورت هفتگی این جلسات را برگزار و از ظرفیت سپاه و بسیج در محلات مختلف برای کنترل بیماری کرونا استفاده کنیم.
بابازاده به فعالیت‌های مستمر سپاه استان در عرصه‌های تأمین امنیت، فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: تمام سعی و تلاشمان در این ۱۳ سال بر این مبنا بود که با همراهی خود مردم به تأمین امنیت و تولید قدرت ملی و منطقه‌ای کمک کنیم که ضرورت دارد در این زمینه از تجارب به دست آمده استفاده شود.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف توسعه سپاه استان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید مسئولیت منشأ خیر و برکت برای استان بوده و شرایط مناسبی را در توسعه این خطه زرخیز شاهد باشیم.
سردار جلیل بابازاده که ۱۳ سال فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل را بر عهده داشت در روزهای اخیر به فرماندهی قرارگاه عاشورا منصوب شده است.