به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پایان سفر دولت به استان چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگار آوای بیستون در زمینه اقدام ضد ایرانی اخیر آژانس و اینکه آیا گزینه خروج از «ان.پی.تی» هم روی میز دولت هست یا خیر؟ اظهار داشت: در […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پایان سفر دولت به استان چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگار آوای بیستون در زمینه اقدام ضد ایرانی اخیر آژانس و اینکه آیا گزینه خروج از «ان.پی.تی» هم روی میز دولت هست یا خیر؟ اظهار داشت: در رابطه با کاری که غربی‌ها و آمریکایی‌ها کردند ما اساس را تحریک رژیم صهیونیستی می‌دانیم.
وی ادامه داد: به خود آنها هم اعلام کرده‌ایم، امروز هم من اعلام کردم و هم مسئولان ما اعلام کردند که این نوع اقدامات به هیچ عنوان نمی‌تواند جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی کند.
رئیس جمهوری کشورمان تصریح کرد: همچنان که تاکنون بر مواضعمان پافشاری کردیم روی حقوق حقه ملت ایران تاکید داریم و نمی‌توانیم نسبت به این حق و حقوق مسلم ملت ایران اغماض کنیم.
آیت الله رئیسی ادامه داد: بازهم تاکید می‌کنیم این گونه از قطعنامه‌ها و اقدامات نه ملت ایران را دچار تردید، نه متوقف و نه وادار به عقب نشینی می‌کند.
وی با بیان اینکه اینها (غربی‌ها) باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند، یادآور شد: باید بدانند ما حرف داریم، استدلال و منطق داریم و این منطق را همه جا به روشنی بیان کرده‌ایم.
رئیس جمهور کشورمان با اشاره به مکالمه تلفنی که اخیراً با یکی از مسئولان عالی کشورها داشته است، گفت: به ایشان گفتم که آقای رئیس جمهور! با ملت ایران با زبان زور نمی‌توان سخن گفت و من هم سخن ملت ایران را می گویم، با ایران باید با زبان منطق سخن گفت، ما منطق داریم و منطق مان را دنبال می‌کنیم.