ه گزارش خبرنگار آوای بیستون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مصوبات امروز جلسه هیئت دولت، گفت: امروز خبر رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر کار اعلام شد. از مجلس تشکر می‌کنیم. آقای مرتضوی در سمت معاونت اجرایی با […]

ه گزارش خبرنگار آوای بیستون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مصوبات امروز جلسه هیئت دولت، گفت: امروز خبر رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر کار اعلام شد. از مجلس تشکر می‌کنیم. آقای مرتضوی در سمت معاونت اجرایی با جدیت پیگیر اجرای مصوبات بود و روحیه متوازن، پاکدستی و حسن خلق او شهره است.
وی افزود: وزیر اطلاعات در خصوص موج سواری‌های اخیر رسانه‌های معاند گزارشی ارائه داد و تصمیم دولت بر آن شد پیگیری حقوقی در این زمینه صورت گیرد.
سخنگوی دولت بیان کرد: با توجه به کثرت اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه در کشور که از سوی برخی مقامات کشورهای معاند صورت گرفته بود، در واکنش اقدام متقابلی از سوی جمهوری اسلامی انجام خواهد شد که جزئیات آن از سوی وزارت امور خارجه اعلام خواهد شد.
بهادری جهرمی درباره خبر مربوط به وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: توافق میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شد که به موجب آن قهرمانان که هنوز خدمت سربازی نرفتند می‌توانند در محل اقامت خود به عنوان معلم ورزش مشغول به کار شوند.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح آئین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی در جلسه امروز به تصویب رسید که به موجب آن مدیریت و مؤسس آموزشگاه با مدرک دیپلم می‌تواند اخذ مجوز کند.
سخنگوی دولت پیرامون حواشی روز گذشته مربوط به حضور خود در دانشگاه علامه طباطبایی نیز، افزود: طبیعتاً حضور دولتمردان در مجموعه‌های مردمی به خصوص دانشگاه‌ها از تکالیف آنها است و مورد تاکید مستمر رئیس جمهور بوده است. این رویه ثابت دولت است و یکی از شعارهای دولت برداشتن دیوارها میان دولت و مردم است.
بهادری جهرمی افزود: روز گذشته به دعوت دانشجویان علامه در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کردم. حدود ۳ ساعت به طول انجامید و نگاه‌ها و سلایق مختلف، سوالات خود را پرسیدند. در ابتدای جلسه اعلام کردند برخی از دانشجویان گفتگو را نپسندیدند و خواستند تجمع کوچکی داشته باشند. اصرار کردم حتماً آن افراد را ببینیم.
وی در پایان تصریح کرد: برخی از عزیزان سوالات خود را مطرح کردند و پاسخ‌هایی در حد توان داده شد. ما هیچ خط قرمزی در سوال پرسیدن نداریم و اگر چیزی بلد نباشیم می‌گوئیم و آنچه بلد باشیم هم بیان خواهیم کرد. اما رسانه‌ها به اعلام اخبار دروغین عادت کردند؛ ان شاءالله این روند (حضور در مجامع عمومی و دانشگاه‌ها) با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.