به گزارش آوای بیستون، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان، گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است. متن کامل این […]

به گزارش آوای بیستون، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان، گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی و همچنین ظهور استعدادهای بزرگ در این مرز و بوم است.
اینجانب این درخشش را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از تمامی کشتی‌گیران باغیرت، مربیان زحمتکش و سایر دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد صمیمانه قدردانی می‌کنم و ادامه موفقیت‌های این جوانان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور