به گزارش خبرنگار آوای بیستون، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره شانس ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۲۷،  گفت: فدراسیون فوتبال مدارک لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و با توجه به ورزشگاه‌های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره شانس ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۲۷،  گفت: فدراسیون فوتبال مدارک لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و با توجه به ورزشگاه‌های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت‌های بالای ۳۰ هزار نفر داریم و جایگاه ما هم در فوتبال آسیا مناسب است، امیدواریم که میزبانی این مسابقات به کشورمان برسد.

وی با اشاره به حضور پرسپولیس در فینال قهرمانان، افزود: امید زیادی داریم تا پرسپولیس بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی بگذرد و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و این مهم شدنی است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، گفت: پیگیر خصوصی‌سازی این دو باشگاه هستیم و امیدوارم آخرین مجامع را برگزار کنیم و بعد از آن با حضور در شورای پذیرش بتوانیم شرایط جدیدی را به وجود آوریم.

سلطانی فر درباره پاداش در نظر گرفته شده برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس، اظهار داشت : رئیس جمهور اعلام کردند هدیه و پاداش ویژه‌ای که در شأن بازیکنان باشد برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، افزود: از ۱۵ دی ماه مراحل ثبت نام کاندیداها برای انتخابات آغاز می شود و یک پروسه ۷۰ روزه است و انتخابات هم قبل از نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته شده نفراتی که در قرارداد «مارک ویلموتس» دخیل بودند، حق شرکت در انتخابات را ندارند، گفت: من چنین چیزی را نشنیدم و اطلاعی ندارم.

سلطانی فر اظهار داشت: با توجه به وقتی که تا نیمه دی ماه داریم، وکلای فدراسیون به کمک چند وکلای خارجی مشغول تهیه لایحه دفاعیه نهایی برای ارسال به دادگاه بین‌المللی (CAS) هستند و سپس باید منتظر بمانیم تا رای نهایی صادر شود.