سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون، در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه با توجه به اینکه در آستانه یک سالگی دولت سیزدهم هستیم، احتمال تغییر در کابینه وجود دارد؟ گفت:  در سطوحی از دولت که برخی افراد از گذشته همچنان پابرجا مانده و همراهی لازم را با دولت […]

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار آوای بیستون، در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه با توجه به اینکه در آستانه یک سالگی دولت سیزدهم هستیم، احتمال تغییر در کابینه وجود دارد؟ گفت:  در سطوحی از دولت که برخی افراد از گذشته همچنان پابرجا مانده و همراهی لازم را با دولت نداشته‌اند، بله تغییرات باید صورت بگیرد. عناصر بهتری جایگزین می‌شوند که باور و اعتقاد بالاتری داشته باشند و تلاش بیشتری کنند. این افراد با این رویکرد، نمی‌توانند با جدیت کار کنند.
وی اضافه کرد: شاید در بعضی موارد بین وزرا و استانداران ناهماهنگی‌هایی در تعیین مدیران کل وجود داشته باشد، باید سریع‌تر درباره همه این موارد در دولت صحبت کنیم تا حل شوند. اکنون شاهد هستیم که خیلی از نیروهای متخصص و دلسوز انقلابی در بیرون از گود (مسئولیت) باقی مانده‌اند که باید به زودی از آن‌ها استفاده شود.