به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی صبح سه شنبه در سفر به شهر قم در بازدید از طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مسئولان لازم است برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تلاش کنند و پیگیری‌های لازم را داشته باشند. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طرح آزاد راه […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی صبح سه شنبه در سفر به شهر قم در بازدید از طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مسئولان لازم است برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تلاش کنند و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی مانند طرح کارخانه چادر مشکی قم با مشکلات اعتباری و ارزی مواجه است که البته این موضوعات نباید در پیشرفت پروژه‌ها تأثیرگذار باشد.
مرتضوی تاکید کرد: دو بانک در کنار سرمایه گذار طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی باید با جدیت کار را تا مرحله نهایی ادامه دهند.
وی افزود: دولت سیزدهم تلاش دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی حداکثر بهره برداری را انجام دهد و در این مسیر از آنان حمایت و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد و دستگاه‌های متولی نیز مسئولیت دارند تا در این زمینه همراهی‌های لازم را داشته باشند.