بهروز اکرمی عصر شنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان و فرمانداران با رؤسای هیأت‌های نظارت و انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای استان مرکزی، در گفت وگو با خبرنگار آوای بیستون، اظهار کرد: انتخابات پیش رو باید در طراز جمهوری اسلامی و با مختصات رقابتی، سالم، مشارکت حداکثری مردم و در کمال بی طرفی و […]

بهروز اکرمی عصر شنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان و فرمانداران با رؤسای هیأت‌های نظارت و انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای استان مرکزی، در گفت وگو با خبرنگار آوای بیستون، اظهار کرد: انتخابات پیش رو باید در طراز جمهوری اسلامی و با مختصات رقابتی، سالم، مشارکت حداکثری مردم و در کمال بی طرفی و با توجه به شرایط کرونا، بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: مسائل مختلفی که ما به عنوان مجریان انتخابات باید مد نظر قرار بدهیم، اینکه از هرگونه اقدام شائبه برانگیز توسط فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات پرهیز شود تا حفظ اعتماد عمومی روز به روز نسبت به مجریان تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تعامل خوبی میان دستگاه‌های مجری با هیئت نظارت، هیئت نظارت شورای نگهبان و هم هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی با هدف برگزاری انتخابات شاداب، سالم و بهتر برقرار است.

اکرمی در بخش دیگر سخنان خود گفت: نکته مهم دیگر اینکه در موضوع انتخابات بحث پشتیبانی‌ها است که با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان باید تمهیدات لازم از هر نظر از هم اکنون پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: به هر حال باید توجه به وضعیت کرونا نیازمند این هستیم که تعداد کسانی که به عنوان اعضای شعبه اخذ رأی معرفی می‌شوند، از هم اکنون تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در همین راستا برای تأمین اقلام بهداشتی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

اکرمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که بین مجموع هیئت‌های اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات وجود دارد، بتوان وظیفه امانت‌داری را در نظام جمهوری اسلامی و پیشگاه مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، به شایستگی به انجام برسانیم.