به گزارش آوای بیستون، علی ربیعی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر با بیان اینکه بالاخره پیگیری دولت، به خصوص تلاش بی‌وقفه بانک مرکزی به ثمرنشست و یک بامداد پنجشنبه مجوز انتقال پول برای خرید ‎واکسن کرونا از طریق یک بانک صادر شد، گفت: در این مرحله دویست میلیون یورو اختصاص یافته و […]

به گزارش آوای بیستون، علی ربیعی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر با بیان اینکه بالاخره پیگیری دولت، به خصوص تلاش بی‌وقفه بانک مرکزی به ثمرنشست و یک بامداد پنجشنبه مجوز انتقال پول برای خرید ‎واکسن کرونا از طریق یک بانک صادر شد، گفت: در این مرحله دویست میلیون یورو اختصاص یافته و بانک مرکزی به هر میزان که لازم باشد منابع ارزی برای خرید واکسن کرونا تامین می‌کند.
ربیعی افزود: ‏دولت از اولین روزها و هفته‌های شیوع ‎کووید _۱۹ راهبرد تولید و ‎خرید واکسن را در دستور کار خود داشت و به رغم موانع متعدد ضمن حمایت از تولید داخلی، برای خرید از خارج و از راه‌ها و منابع مختلف تلاش کرد. امروز در هر دو زمینه، به موفقیت‌های امیدبخشی رسیده‌ایم.
وی تاکید کرد: ‏در دفاع از معیشت و ‎سلامت مردم کوتاه نخواهیم آمد و اطمینان داریم که فشار حداکثری و ‎تحریم در برابر اراده مردم و همت دولت به زانو خواهد افتاد.