به گزارش آوای بیستون، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پنجشنبه شب به نمایندگی از سوی رئیس‌جمهور با حضور در منزل مرحوم حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی، با خانواده آن مرحوم دیدار و گفت وگو کرد. محمود واعظی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به خانواده مرحوم حجت‌الاسلام شهیدی، برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده و بازماندگان صبر آرزو […]

به گزارش آوای بیستون، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پنجشنبه شب به نمایندگی از سوی رئیس‌جمهور با حضور در منزل مرحوم حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی، با خانواده آن مرحوم دیدار و گفت وگو کرد.
محمود واعظی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به خانواده مرحوم حجت‌الاسلام شهیدی، برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده و بازماندگان صبر آرزو کرد.
وی با برشمردن ویژگی های اخلاقی مرحوم شهیدی، از ایشان به عنوان یکی از همکاران صدیق و پرتلاش دولت یاد کرد و گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در طول دوره فعالیت خود در دولت به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منشا خیر بودند و در راه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
مرحوم حجت الاسلام شهیدی که نهم آذرماه به علت بیماری درگذشت، از سال ۹۲ به مدت ۷ سال معاونت رئیس‌جمهور و ریاست بنیاد شهید و ایثارگران را برعهده داشت.