به گزارش آوای بیستون، مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند فرزانه و مدیر توانمند، شهید سیدفریدالدین معصومی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور به نمایندگی از اعضای دولت با حضور در این مراسم، به خانواده شهید معصومی، شهادت این جوان شایسته را تبریک و تسلیت گفت. در ادامه این […]

به گزارش آوای بیستون، مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند فرزانه و مدیر توانمند، شهید سیدفریدالدین معصومی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور به نمایندگی از اعضای دولت با حضور در این مراسم، به خانواده شهید معصومی، شهادت این جوان شایسته را تبریک و تسلیت گفت.
در ادامه این محفل، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در سخنانی با تجلیل از مقام شهید معصومی به عنوان یک جوان نخبه و جهادگر گفت: در جامعه اسلامی نباید انرژی دانشمندانی مثل شهید معصومی صرف مبارزه با بروکراسی منحط اداری شود و یکی از دلایل نارضایتی مردم، همین موانعی است که بر سر راه نخبگانی مثل شهید معصومی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: شخصیتی مثل شهید معصومی و روح بزرگی مانند او که در سرزمین کفر و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، رنج محرومیت‌های علمی را تحمل کرده، نباید در داخل کشور اسلامی با رنج و مانعی مواجه شود.
حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن، احزاب دوقطبی‌ساز جامعه را اداره می‌کنند، دانشمندان آن کشور رنجور می‌شوند.
وی تاکید کرد: شهید معصومی الگوی تمدنی جامعه ما بود و ترور او، ترور یک شخص نیست؛ بلکه ترور الگوی تمدنی جامعه اسلامی است. بنابراین، وقتی به تروریسم کور زمینه و فرصت داده می‌شود، الگوهای تمدنی ما را ترور خواهند کرد.