به گزارش خبرنگار آوای بیستون، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا، گفت: از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برای اعتمادشان تشکر می‌کنم. موضوع آموزش و پرورش موضوع مهمی است و اگر جامعه مؤمن و با نشاط و ایران عزیز […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا، گفت: از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برای اعتمادشان تشکر می‌کنم. موضوع آموزش و پرورش موضوع مهمی است و اگر جامعه مؤمن و با نشاط و ایران عزیز و قوی می‌خواهیم، باید به این حوزه توجه کنیم.
وی بیان کرد: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو موضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب عبور از گردنه‌های پیشرفت و دشوار بدون کمک حوزه آموزش و پرورش ممکن نیست.
صحرایی تاکید کرد: معلمان به عنوان معماران آینده ایران اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند و من خود را نماینده رئیس جمهور در جمع معلمان می‌دانم. امید است با کمک آنها شأن معلمان را بالاتر خواهیم برد.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: از امروز که در این جایگاه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، علاوه بر مسائل جاری، موضوع هویت اسلامی – ایرانی را اصلی ترین وظیفه خود می‌دانم.
صحرایی عنوان کرد: بحث انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب مسیرش آموزش و پرورش و معلمان هستند و معلمان هستند که این کشور را به اهداف خود خواهند رساند.