به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه گفت: تشکیل بسیج مستضعفان در سال ۵۸ به فرمان امام راحل یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخی ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل از برکات و الطاف خداوند است، ثمره تفکر بسیجی غیرت و عزت و نهضت […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه گفت: تشکیل بسیج مستضعفان در سال ۵۸ به فرمان امام راحل یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخی ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل از برکات و الطاف خداوند است، ثمره تفکر بسیجی غیرت و عزت و نهضت سواد آموزی و نهضت محرومیت زدایی است.
وی ادامه داد: وظیفه ماست که از همه اقشار خصوصاً دست اندرکاران عرصه تولید حمایت کنیم و حمایت نکردند از چرخه تولید، ظلم به مثلت مبارک کار، کارگر و کارفرما است.
رحیمی افزود: مسئله مسکن دغدغه مردم و جوانان است نباید اجازه داد داشتن مسکن به یک رؤیا تبدیل شود و کمر مردم زیر بار اجاره خم شود.
امام جمعه ساوه تصریح کرد: برخورد با حقوق‌های نجومی مطالبه ۵ ساله رهبری است اما متأسفانه برخی از مسؤلین در دولت‌های گذشته کر بودند اما امروز شعار سه قوه انقلاب گری است باید با همفکری و هم‌نوایی در جهت ریشه کنی فساد حرکت کنند. توقع مردم از سه قوه این است که در مقابل حقوق‌های نجومی و زیاده خواهی سکوت نکنند و عدالت را در جامعه اجرا کنند.
رحیمی گفت: صرف نام بردن کافی نیست مردم برخورد در عمل را می‌خواهند باید ریشه فساد خشکیده شود و مردم طمع عدالت را در جامعه بچشند.
وی تصریح کرد: پدیده حقوق‌های نجومی یکی از مظاهر اشرافی‌گری و فساد مسئولین است که باید مردم نتایج برخورد با این عمل قبیح را لمس کنند.