به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله رئیسی صبح امروز در سفر به شهرستان سروآباد با مردم روستای قلعه جی دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار با قدردانی از استقبال بی نظیر مردم قلعه جی از خدمتگزار خود، افزود: مردم این منطقه شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند و از این […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله رئیسی صبح امروز در سفر به شهرستان سروآباد با مردم روستای قلعه جی دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با قدردانی از استقبال بی نظیر مردم قلعه جی از خدمتگزار خود، افزود: مردم این منطقه شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند و از این نظام تا پای جان پاسداری می‌کنند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: وظیفه ما در رسیدگی به مردمی که خوب امتحان خود را پس داده اند و زیر بمباران و جنایت هولناک رژیم بعث عراق ایستادگی کرده اند سنگین‌تر است.
آیت الله رئیسی با تقدیر از مقاومت جانانه مردم در دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس، افزود: باید قدردان مردم شریف جای جای کردستان به ویژه این منطقه باشیم.
وی در ادامه به مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت و گفت: یکی از مشکلات این استان بیکاری است که به مسئولین برای رفع آن تأکید داشتیم و باید در اولویت برنامه‌ها و رسیدگی‌های دولت باشد.
رئیس جمهور در خصوص درخواست‌های مردمی از دولت هم گفت: به این درخواست‌ها و مطالبات در دولت حتماً رسیدگی خواهد شد.
وی در ادامه به بازدید خود از کارخانه تولید قارچ این منطقه اشاره کرد و افزود: توسعه این کارخانه موجب رونق اقتصادی و افزایش اشتغال می‌شود.
رئیس جمهور در پایان با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم مهمان نواز قلعه جی سروآباد گفت: امروز در جلسه شورای اداری مسائل و مشکلات این منطقه و مناطقی از این دست پیگیری و در اولویت قرار خواهد گرفت.