به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد نوازانی عصر سه‌شنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان‌های ساوه و زرندیه اظهار کرد: منظور از صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره دولت جوان و انقلابی فقط رئیس جمهور نیست بلکه تمامی آحاد جامعه است بنابراین مدیریت ناکارآمد ۴۰ ساله‌ای که در کشور ریشه‌های درخت انقلاب را می‌خورد، باید اصلاح شود. […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد نوازانی عصر سه‌شنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان‌های ساوه و زرندیه اظهار کرد: منظور از صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره دولت جوان و انقلابی فقط رئیس جمهور نیست بلکه تمامی آحاد جامعه است بنابراین مدیریت ناکارآمد ۴۰ ساله‌ای که در کشور ریشه‌های درخت انقلاب را می‌خورد، باید اصلاح شود.
وی ادامه داد: مردم انتظار تحول دارند بر همین اساس اعلام می‌دارم مورد پذیرش نیست که بچه حزب اللهی‌ها را به جرم تند بودن از میدان بیرون کنند و باز هم شعار اعتدال دهند.
رئیس ستاد آیت الله رئیسی در استان مرکزی تصریح کرد: مردم متأسفانه در این هشت سال آثار نامطلوب شعار اعتدال را در تمامی حوزه‌ها شاهد بودند، هم اکنون دوره‌ای است که دولت باید با نیروی جوان و انقلابی کشور را به سمت توسعه و آبادانی سوق دهد.
نوازانی تاکید کرد: درخواستی که نیروهای انقلابی از مجمع نمایندگان استان دارند این است که نگذارند مدیران استانی که مسئول شرایط موجود هستند با رنگ عوض کردن مجدد بر مسند مدیریت استان تکیه دهند.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم در دولت جدید باید نیروهای انقلابی بکارگیری شوند ضمن اینکه مجموعه نیروهای انقلابی استان نیز دست به دست هم دهند و در مدیریت استان نقش داشته باشند تا شاهد توسعه و رشد استان مرکزی در تمامی حوزه‌ها باشیم.
رئیس ستاد آیت الله رئیسی با اشاره به صحبت‌های اخیر آیت الله رئیسی گفت: با اعلام رئیس جمهور منتخب فعالیت‌های انتخاباتی و کار ستادهای انتخاباتی تمام شده است اما دولت سیزدهم قطعاً ارتباط خود را با بدنه نیروهای حزب الهی حفظ خواهد کرد.