به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی عصر پنج شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت خیلی متراکم و طبیعتاً عبور زائران مقداری کند است، وقتی عبور کند می شود نیازهای زائران بایستی تامین شود. وی افزود: هوا بسیار گرم است باید آب پاش ها و امکانات […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی عصر پنج شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت خیلی متراکم و طبیعتاً عبور زائران مقداری کند است، وقتی عبور کند می شود نیازهای زائران بایستی تامین شود.
وی افزود: هوا بسیار گرم است باید آب پاش ها و امکانات مانند آب یخ تامین شود که در حال حاضر کمی کمبود وجود دارد که انشالله به سرعت جبران می شود.
وزیر کشور بیان کرد: مشکل تراکم جمعیت را داریم که طی یکی دو ساعت دیگر این مشکل با عبور زائران حل می شود.
وحیدی با بیان اینکه زائران نیازمندی هایی داشتند که به سرعت تامین می کنیم، ادامه داد: زائران نگرانی نداشته باشند امکانات به اندازه کافی وجود دارد؛ وقتی که جمعیت زیاد می شود این نیازمندی ها نیز بیشتر می شود که باید به موقع مایحتاج را به دست زوار برسانیم.
وزیر کشور افزود: آن طرف مرز نیز خودروهای فراوان هم ماشین های ایرانی هم ماشین های عراقی برای جابجایی زائران وجود دارد.
وحیدی یادآور شد: البته خودروهای ایرانی قرار است که از پس فردا و طی دو روز آینده فعال شوند و فعلاً خودروهای عراقی در آن طرف مرز فعال هستند.
وی ادامه داد: عبور زائران در حال انجام است ولی به خاطر تراکم جمعیت کمی کندی عبور را داریم که انشالله برطرف می شود.