به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه در جمع مردم زلزله زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر خوی گفت: برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و بررسی حضوری، امروز در جمع مردم این شهرستان حاضر شده‌ام، مردم خوی همراه با انقلاب و نظام بودند و هستند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه در جمع مردم زلزله زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر خوی گفت: برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و بررسی حضوری، امروز در جمع مردم این شهرستان حاضر شده‌ام، مردم خوی همراه با انقلاب و نظام بودند و هستند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه گزارش‌های مستمر در خصوص وضعیت زلزله زدگان از سوی معاون اول رئیس جمهور، وزرای حاضر در منطقه و مسئولان استان را دریافت کرده‌ام، ادامه داد: وظیفه دولت و همه ما است که به مردم زلزله زده کمک کنیم، معاونین و وزرا، همه مسئولان گزارش دادند، اما احساس من این بود که خودم بیایم از نزدیک وضعیت را ببینم، اگر نیازهایی هست حتماً باید سریع مرتفع شود.
حجت الاسلام رئیسی گفت: مشکل زلزله و ترک منزل در خوی وجکد دارد اما نباید بگذاریم بیشتر از این مردم دچار مشکل شوند، آنچه از عهده ما بربیاید پیگیری می‌کنیم.
رئیس جمهور گفت: مردم خوی با صبوری شایعات را پشت سر بگذارند، به شایعات را توجه نکنید. با صبوری مردم، خدمتگزاری دولت، برادران سپاه و هلال احمر کار دنبال می‌شود و ان شاالله آرامش به خوی باز می‌گردد.
حجت الاسلام رئیسی صبح یکشنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده از طریق فرودگاه خوی وارد این شهرستان شد.
رئیس جمهور به همراه تنی چند از اعضای هیئت دولت و با همراهی مسئولان استانی قرار است وضعیت مردم زلزله زده شهرستان خوی را بررسی و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت مردم این منطقه صادر کند.
دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از اقدامات انجام شده برای زلزله زدگان و همچنین حضور در اردوگاه‌های زلزله زدگان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر روز شنبه هشتم بهمن ماه در شهرستان خوی روی داد که علاوه بر تلفات جانی و مصدومیت تعدادی از هموطنان، خسارت‌های زیادی به بار آورد.