به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی مشاور رئیس جمهور و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهور، صبح پنجشنبه در قالب سفر هیئت دولت وارد استان اصفهان شد. وی در جلسه هم‌اندیشی با علما و روحانیان استان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: در دنیای کنونی، جنگ دیگر فقط از طریق کاربرد […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی مشاور رئیس جمهور و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهور، صبح پنجشنبه در قالب سفر هیئت دولت وارد استان اصفهان شد.
وی در جلسه هم‌اندیشی با علما و روحانیان استان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: در دنیای کنونی، جنگ دیگر فقط از طریق کاربرد توپ و تانک نیست، بلکه نوع سلاح‌ها و گفتمان قدرت در حال تغییر است لذا باید مطابق با تحولات زمان، تجهیز و وارد صحنه شد.
وی ادامه داد: در دیدگاه غرب‌ها، تفکر انقلابی ما دارای برنامه بوده و انقلاب اسلامی ایران، تفکر غرب را به چالش کشیده است. هدف غربی‌ها مبارزه با تفکر اسلامی است و رویکرد کنونی ناتو نیز در همین راستا است. نمونه این تفکر در سوریه بود که حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با داعشی که در پی ایجاد اسرائیل دوم در سوریه بود، به مبارزه برخاست.
مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه «انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون همواره موفق به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده است» تاکید کرد: عصر کنونی عصر انفجار اطلاعات است، در این راستا هر کس زودتر به اطلاعات دسترسی پیدا کند، اَبرقدرت محسوب می‌شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: تبیین‌گران این جهاد که سابقه تاریخی دارند علما و روحانیون هستند که با قلم و بیان خود از فراز منبر مباحث دینی را تبیین کرده و می‌کنند.