به گزارش آوای بیستون، حمزه امرائی مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده احزاب دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی از تشکیل هفتمین جلسه این کمیسیون در سالجاری، در محل وزارت کشور با حضور اعضای کمیسیون خبر داد. وی افزود: امروز در این جلسه گزارش دبیرخانه درخصوص روند اجرایی […]

به گزارش آوای بیستون، حمزه امرائی مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده احزاب دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی از تشکیل هفتمین جلسه این کمیسیون در سالجاری، در محل وزارت کشور با حضور اعضای کمیسیون خبر داد.
وی افزود: امروز در این جلسه گزارش دبیرخانه درخصوص روند اجرایی و پیگیری‌های بعمل آمده در ارتباط با مصوبات کمیسیون مبنی بر الزام و مسئولیت قانونی احزاب درخصوص ارائه به موقع مستندات برگزاری مجامع عمومی جهت رسیدگی کمیسیون و همچنین گزارش عملکرد مالی احزاب ارائه و اعضای کمیسیون بر لزوم اجرای دقیق مفاد قانون پیرامون موضوع تأکید و مقرر شد گزارش نوبه از روند اجرا و پیگیری‌های بعمل آمده در جلسات آتی کمیسیون ارائه شود.
دبیر کمیسیون ماده احزاب خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه، پیش‌نویس اصلاحیه دستورالعمل تبصره ۳ ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی موضوع انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ طرح و بررسی و تأیید شد.