به گزارش آوای بیستون، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شامگاه سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و در این جلسه گزارشی از وضعیت صادرات نفت، محصولات پتروشیمی و گاز طبیعی بیان شد. بر اساس این گزارش حجم فروش نفت در مقایسه با گذشته روند افزایشی دارد و آمار صادرات پتروشیمی نیز […]

به گزارش آوای بیستون، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شامگاه سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و در این جلسه گزارشی از وضعیت صادرات نفت، محصولات پتروشیمی و گاز طبیعی بیان شد.

بر اساس این گزارش حجم فروش نفت در مقایسه با گذشته روند افزایشی دارد و آمار صادرات پتروشیمی نیز در وضع مناسبی است.

رئیس‌جمهور نیز در این جلسه گفت: هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد و اجزای دولت باید به گونه‌ای هماهنگ و نظام یافته عمل کنند تا اقدامات، مکمل یکدیگر و در راستای حل مشکلات کشور باشد.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از اخرین وضع منابع ارزی، نحوه وصول منابع مالی بلوکه شده کشورمان در خارج و تدابیر در دست اقدام برای بازگشت این منابع بیان کرد.

در ادامه جلسه موضوع اجرای دقیق مقررات مصوب قبلی در ستاد در خصوص کمک و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی برای حمایت از صندوق تثبیت بازار سرمایه مطرح و مقرر شد این مصوبات به سرعت عملیاتی شود.