به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید حمید سجادی ظهر پنج شنبه در سفر یک روز به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش ورزش است که باید به آن پرداخته شود. وی با اشاره به برخی اقدامات زیرساختی در حوزه ورزش گیلان افزود: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و در حال […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید حمید سجادی ظهر پنج شنبه در سفر یک روز به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش ورزش است که باید به آن پرداخته شود.
وی با اشاره به برخی اقدامات زیرساختی در حوزه ورزش گیلان افزود: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا در این سفر در دستور کار است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ورزش گیلان اشاره و بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته ورزش گیلان ساماندهی شده است.
سجادی با اشاره به آستانه قرارگیری در هفته تربیت بدنی، اضافه کرد: ادامه پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های ورزشی گیلان در هفته تربیت بدنی صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر برطرف کردن نیازهای ورزشی گیلان افزود: وزارت ورزش برای تأمین زیرساخت‌های ورزشی استان‌ها برنامه دارد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه گیلان خاستگاه مفاخر ورزشی کشور است، گفت: ابتدا نیازسنجی ورزشی در استان‌ها صورت می‌گیرد و سپس متناسب با استعدادها و ظرفیت‌های هر استان برنامه ریزی می‌شود.
سجادی از راه اندازی پنجره هوشمند وزارت ورزش خبر داد و اضافه کرد: با اقداماتی که صورت گرفته این سامانه به زودی راه اندازی می‌شود.