به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی در نشست استانداران که صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ به ۲ بخش تقسیم شده که یک بخش سال کاری دولت و بخشی هم سال ۱۴۰۱ است که ۱۰ ماه آن گذشته است. وی گفت: رئیس جمهور در چند حوزه که […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید صولت مرتضوی در نشست استانداران که صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ به ۲ بخش تقسیم شده که یک بخش سال کاری دولت و بخشی هم سال ۱۴۰۱ است که ۱۰ ماه آن گذشته است.
وی گفت: رئیس جمهور در چند حوزه که مشکلات اساسی کشور بود، دستوراتی صادر کرده است که یکی از این سرفصل‌های انتظاری برای مردم موضوع اشتغال بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: عملکرد استان‌ها اگرچه شدت و ضعفی دارد، اما در ۱۰ ماه اول آنچه در سامانه رصد ثبت شده، بیشتر از پیش بینی‌ها بوده است.
مرتضوی با بیان اینکه به شعار رئیس جمهور در حوزه اشتغال جامه عمل پوشانده شده است، خاطرنشان کرد: امسال رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه نگاه وثیقی به لایحه بودجه داشتند.
وی تصریح کرد: صندوقی تحت عنوان صندوق پیشرفت و عدالت در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه رصد به سه روش پیامکی، تلفنی و نظارت میدانی کنترل و بررسی می‌شود، اظهار داشت: ما در همایش استانداران با رئیس جمهور، عملکرد استانداران را پایش و بررسی کردیم که در اختیار استانداران قرار می‌دهیم.
مرتضوی با اشاره به آمار سازمان اداری و استخدامی، اظهار کرد: تقریباً ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و برخی از آنها به دلیل اینکه بیمه پرداخت نمی‌شود، در سامانه رصد ثبت نشده است. بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.