به گزارش آوای بیستون، معاون اول رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را به ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. متن کامل پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامیسلام علیکم؛ […]

به گزارش آوای بیستون، معاون اول رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را به ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن کامل پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامیسلام علیکم؛
میلاد خجسته سرور آزادگان و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به شما و پاسداران و بسیجیان عزیز تبریک می‌گویم.
پاسداری که در زمانه ما سرمشق‌های ماندگاری از آزادگی، فداکاری، مردم‌دوستی و عدالت‌گرایی یافته است، نه یک پیشه که یک وظیفه است.
از شهیدانی چون سردار سلیمانی عزیز که خود را سرباز وطن نامید و فرماندهان شهیدی مانند باکری‌ها، همت و خرازی که شجاعت را با فروتنی و خلق نیکو درآمیختند تا پیران و نوجوانان شهید بسیجی که ارزش‌های انسانی و اسلامی و ایران‌دوستانه را در عین گمنامی ترویج دادند، همه و همه برای جامعه ما زبان معیار در ترسیم شخصیت پاسداریند.
امید آنکه به یمن این سرمایه معنوی همه پاسداران عزیز کماکان نگاهبان آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی باشند.