به گزارش آوای بیستون، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع مردم دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از جوانان می‌خواهم صحبت ریش‌سفیدان منطقه را بشنوند که درگذشته چه محرومیت‌های تاریخی در این استان وجود داشت. وی افزود: در گذشته مشکلات ارتباطی نه تنها در دهستان موگویی بلکه در مرکز […]

به گزارش آوای بیستون، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع مردم دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از جوانان می‌خواهم صحبت ریش‌سفیدان منطقه را بشنوند که درگذشته چه محرومیت‌های تاریخی در این استان وجود داشت.
وی افزود: در گذشته مشکلات ارتباطی نه تنها در دهستان موگویی بلکه در مرکز چهارمحال و بختیاری هم وجود داشت و گاهی با بارش برف، جاده‌ها بسته می‌شد، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی انجام شده اما حق مردم و انتظار ملت ایران از مسؤولان بسیار بالاتر است.
معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: تمام دنیا متحد شدند تا عزت ایران را بشکنند، اما پیروی این ملت از امام حسین (ع) اجازه رسیدن دشمن به اهدافش را نداد.
مرتضوی با اشاره به جانفشانی شهدا برای حفظ اسلام و ایران اظهار داشت: در جمهوری اسلامی خدمات خوبی ارائه شده اما این خدمات باید بیشتر شود.
وی گفت: دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ یکی از مقصدهای سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به چهارمحال و بختیاری بود و رئیس‌جمهور نیز در نخستین سفر خود به چهارمحال و بختیاری از فرودگاه شهرکرد به مقصد شهرستان کوهرنگ عزیمت کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: برای رفع مشکلات مناطق محروم دو گام شامل سفر رئیس‌جمهور و مصوبات این سفرها برداشته شده است.
مرتضوی تصریح کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری مصوبات نهایی و روش‌های اجرایی شدن آن‌ها را از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم می‌رساند.
وی یادآور شد: رئیس‌جمهور هنگام زمین‌لرزه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری و اندیکا خوزستان پس از بازدید مناطق زلزله‌زده دستور تهیه طرح توسعه شهرستان‌های کوهرنگ و اندیکا را صادر کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: در همین راستا این طرح با کمک استاندار و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تهیه و به هیأت دولت تقدیم شد که در آینده‌ای نزدیک تصویب و ابلاغ می‌شود که در این طرح به دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ توجه ویژه‌ای شده است.
مرتضوی به خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیل در بخش‌های مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: از زمان وقوع این حادثه تاکنون چند مقام ارشد ملی برای بررسی موضوع و بازدید از مناطق خسارت‌دیده به استان سفر کرده‌اند.