به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار قم بیان کرد: همه جهان تشنه پیام‌های قم هستند و بشریت گرفتار در ظلمات جهل، نیاز به این پیام‌ها دارد که اصل آن، تمدن نوین اسلامی است. وزیر کشور افزود: تمدن نوین اسلامی که چشم‌انداز آینده کشور و جهان اسلام […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار قم بیان کرد: همه جهان تشنه پیام‌های قم هستند و بشریت گرفتار در ظلمات جهل، نیاز به این پیام‌ها دارد که اصل آن، تمدن نوین اسلامی است.

وزیر کشور افزود: تمدن نوین اسلامی که چشم‌انداز آینده کشور و جهان اسلام است باید از قم الگوسازی شود و مقدمات آن هم باید با وجود مراجع تقلید در قم تدوین گردد.

وی عنوان کرد: ضمن تقدیر از مدیریت بهرام سرمست، برای مدیریت سید محمد تقی شاهچراغی هم آرزوی موفقیت داریم این سردار نظامی هستند اما محبوب همه اقشار هستند.

وحیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بعضاً گفته می‌شود چرا نظامیان سکاندار استانداری هستند بیان کرد: همه استان‌ها و مردم طالب تعیین استاندار از فرماندهان و نظامیان بودند و ما مقاومت می‌کردیم ولی در برخی استان‌ها استاندارانی را تعیین کردیم.

به گفته وی؛ نظام استکباری امروز از همین فرماندهان و رزمندگان خار و ذلیل شده است، امروز با تکیه بر دولت جدید به این امر مهم باید تکیه کنیم که نباید متکی به دشمن بود.

وزیر کشور افزود: در جریان اختلال در سامانه‌های بنزین در کشور دولتمردان و وزارت کشور به سرعت این چالش را برطرف کردند دولت از بطن مردم است و همه تلاش دارد تا برای کاهش فشار بر مردم اقداماتی را صورت دهد.