به گزارش آوای بیستون، مهدی خانعلی‌زاده از همراهان هیئت ایرانی در سفر به ازبکستان جهت شرکت در اجلاس سران شانگهای در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سران شرکت کننده در اجلاس شانگهای برای حضور در مراسم درختکاری، چند دقیقه قبل از مراسم، در سالنی کنار هم جمع شدن تا مراسم شروع بشود. وی در […]

به گزارش آوای بیستون، مهدی خانعلی‌زاده از همراهان هیئت ایرانی در سفر به ازبکستان جهت شرکت در اجلاس سران شانگهای در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سران شرکت کننده در اجلاس شانگهای برای حضور در مراسم درختکاری، چند دقیقه قبل از مراسم، در سالنی کنار هم جمع شدن تا مراسم شروع بشود.
وی در ادامه مطلب خود آورده است: آقای رئیسی به دلیل برنامه‌های متعدد، آخرین نفری است که به جمع ملحق می‌شود و به محض رسیدن، با دعوت رئیس‌جمهور ازبکستان، به محل درختکاری می‌روند.
این عضو هیئت ایرانی در سفر به ازبکستان اعلام کرد: بعد از پایان درختکاری، همه رؤسا به سمت سالن ضیافت رسمی شام می‌روند به جز یک نفر: «سیدابراهیم رئیسی که به جای ضیافت، برای نماز و گفتگو با مردم مسلمان سمرقند به مسجد اهل‌بیت (ع) می‌رود.البته این عدم عضور یک علت دیگر هم داشت، تاکید بر پروتکل‌های جمهوری اسلامی ایران در مراسم شام.»