به گزارش آوای بیستون، سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز در دیدار «ابراهیم محمد»، وزیر گردشگری غنا با تشکر از پیام تبریک همتای غنایی خود گفت: از شما می‌خواهم در بازگشت به کشورتان، پیام اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات اقتصادی با غنا را ابلاغ کنید. وی با اشاره به اظهار ناخرسندی وزیر […]

به گزارش آوای بیستون، سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز در دیدار «ابراهیم محمد»، وزیر گردشگری غنا با تشکر از پیام تبریک همتای غنایی خود گفت: از شما می‌خواهم در بازگشت به کشورتان، پیام اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات اقتصادی با غنا را ابلاغ کنید.
وی با اشاره به اظهار ناخرسندی وزیر گردشگری غنا از کاهش سطح تعاملات اقتصادی ایران با این کشور افزود: کاهش سطح روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی برای دولت سیزدهم قابل قبول نیست و تلاش خود را برای بالفعل شدن همه ظرفیت‌های موجود به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای آفریقایی به کار خواهیم گرفت.
همچنین، «ابراهیم محمد» وزیر گردشگری غنا نیز در این دیدار با ابلاغ تبریک صمیمانه رئیس‌جمهور کشورش برای آغاز فعالیت دولت رئیسی، اظهار داشت: امیدواریم با رفع موانع، مناسبات و تعاملات ایران و غنا در عرصه‌های مختلف و به ویژه در زمینه اقتصادی هر چه بیشتر گسترش یابد.
وزیر گردشگری غنا با اشاره به موقعیت مناسب کشورش در غرب قاره آفریقا تصریح کرد: غنا موقعیت خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد و می‌تواند دروازه ورود ایران به این قاره باشد.