به گزارش آوای بیستون، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، گزارشی از حضورش در درمانگاه ارامنه آودیسیان در آستانه سال جدید میلادی ارائه کرد. متن یادداشت بهادری‌جهرمی به شرح زیر است: امروز به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) و در آستانه سال جدید میلادی، به درمانگاه ارامنه آودیسیان […]

به گزارش آوای بیستون، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، گزارشی از حضورش در درمانگاه ارامنه آودیسیان در آستانه سال جدید میلادی ارائه کرد.
متن یادداشت بهادری‌جهرمی به شرح زیر است:
امروز به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) و در آستانه سال جدید میلادی، به درمانگاه ارامنه آودیسیان رفتم. با تبریک ولادت حضرت مسیح(ع) و شادباش سال جدید میلادی، از زحمات کادر بهداشت و درمان مستقر در بخش‌های مختلف این مرکز، به خصوص در دوران کرونا، تشکر کرده، از نزدیک مشکلاتشان را شنیدم و مطالباتشان را پیگیری خواهم کرد.
گزارش‌هایی از مسائل مختلف کادر بهداشت و درمان به دولت واصل می‌شود، اما مشاهده از نزدیک و بدون واسطه، ملموس‌تر و عینی‌تر، گره‌های اجرایی را بازگو می‌کند و حل آن‌ها را تسریع می‌بخشد. مهم‌تر از همه این‌ها، عرض خدا قوت به ناجیان جان انسان‌ها و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان، حداقل کاری است که بر عهده خادمان مردم در دولت مردمی است.
ولادت حضرت عیسی (ع) و سال نو میلادی را خدمت همه هموطنان مسیحی تبریک عرض می‌کنم؛ امیدوارم در سال جدید با رخت بر بستن کرونا، هم کمی از خستگی کادر بهداشت و درمان کاسته شود و هم دولت در برآوردن مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان توفیق حاصل کند.