به گزارش خبرنگار آوای بیستون، صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در استان سرعت گرفته اظهار کرد: از اعتبارات مرتبط با سفر دولت به خوزستان نیز حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است. استاندار خوزستان با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در استان سرعت گرفته اظهار کرد: از اعتبارات مرتبط با سفر دولت به خوزستان نیز حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دریافت شده است.
استاندار خوزستان با بیان اینکه از اعتبارات مرتبط با سفر دولت به استان ۲۴۰ میلیارد تومان دیگر نیز دریافت خواهد شد، افزود: در مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با سفر دولت به خوزستان خواهد بود تا پروژه‌ها و طرح‌ها با سرعت بیشتری به اتمام برسند.
وی ادامه داد: در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، چند موضوع بررسی شد که یکی از آن‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی بود که لازمه پیشرفت و توسعه است و حتماً باید مطالعاتی انجام شود تا بتوان یک پروژه را اجرایی کرد و در این راستا، چند طرح تحقیقاتی را به تصویب رساندیم.
خلیلیان با بیان اینکه بحث پیشرفت فیزیکی شبکه فاضلاب شهر اهواز یکی از مباحث جلسه بود، گفت: در پنج ماهه اخیر و با شروع به کار دولت جدید، شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه در اهواز هستیم در این زمینه ادارات مربوطه مشکلاتی از نظر قوانین داشتند که در این جلسه رفع شد و کار با سرعت بیشتری به اتمام خواهد رسید.