به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت اندیشمند متعهد، مرحوم حجت‌الاسلام داود فیرحی تاکید کرد: خدمات ارزنده و درخشان آن عالم وارسته همواره در یاد و خاطره جامعه علمی کشور باقی می‌ماند. در پیام  تسلیت محمود واعظی ضمن ابراز تاثر از […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت اندیشمند متعهد، مرحوم حجت‌الاسلام داود فیرحی تاکید کرد: خدمات ارزنده و درخشان آن عالم وارسته همواره در یاد و خاطره جامعه علمی کشور باقی می‌ماند.
در پیام  تسلیت محمود واعظی ضمن ابراز تاثر از درگذشت اندیشمند متعهد، مرحوم حجت‌الاسلام داوود فیرحی، آمده است: اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم، استادان و دانشجویان حوزه و دانشگاه کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده که با همت والا و تلاش عالمانه خود، منشاء خدمات علمی ماندگاری گردید، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
رییس دفتر رییس جمهوری در این پیام تصریح کرد: به یقین خدمات ارزنده و درخشان آن عالم وارسته همواره در یاد و خاطره جامعه علمی کشور باقی خواهد ماند.