به گزارش خبرنگار آوای بیستون، جمال عرف عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: ایشان شخصیتی دلسوز جامعه بود و امیدواریم که ما هم ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار و امام شهدا باشیم. وی با بیان اینکه امروز مراسم تقدیر […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، جمال عرف عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: ایشان شخصیتی دلسوز جامعه بود و امیدواریم که ما هم ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار و امام شهدا باشیم.
وی با بیان اینکه امروز مراسم تقدیر از یک خدمتگزار و انتصاب یک خدمتگزار دیگر برای استان کرمان است، افزود: «زینی‌وند» به عنوان استاندار جدید ویژگی‌های برجسته‌ای همچون ادب و اخلاق دارد و فردی پر تلاش و کوشا است که سوابق اجرایی زیادی در کارنامه خود دارد.
معاون سیاسی وزیر کشور از تلاش‌ها و زحمات «فدایی» استاندار سابق کرمان تشکر کرد و گفت: «زینی وند» جوانی با انگیزه و دارای ذهنی فعال است و با این انتصاب سن مدیریت استان کرمان ۱۵ سال کاهش می‌یابد. امیدوارم استاندار جدید از تجارب استاندار سابق بهره مند شود و با همین روند کار خود را با سرعت و انگیزه پیش ببرد.
عرف تصریح کرد: دولت ماه‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و یکی از مهمترین اولویت‌ها و سیاست‌های دولت فعلی ایجاد فضایی آرام همراه با امنیت اقتصادی و آرامش در جامعه است.
وی افزود: در حال حاضر کشور درگیر یکی از پاندمی‌های است که همه دنیا درگیر آن هستند و فشار سنگینی به مردم، مدیریت کشور، معیشت و بهداشت مردم وارد کرده است ضمن اینکه فشار سنگین تحریم‌ها نیز بر کشور تحمیل شده است. شاید بتوان گفت که مهمترین وظیفه دولت فعلی این است که این مرحله را به درستی و با سیاست گذاری دقیق پشت سر بگذارد و فضایی آرام را برای انتخابات ۱۴۰۰ مهیا کند.
وی گفت: تمام تلاش ما بر این است که انتخابات پیش رو را با سلامت، امنیت و مشارکت همه مردم، گروه‌ها و جناح‌ها که در خانواده انقلاب اسلامی تعریف شده برگزار کنیم.
عرف از کرونا به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ یاد کرد و ابراز داشت: قطعاً در راستای برگزاری انتخابات همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شده در نظر گرفته می‌شود و بهترین راه انتخاب خواهد شد.
در پایان این مراسم از خدمات «محمد جواد فدایی» استاندار سابق کرمان تجلیل شد و «علی زینی وند» به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.