به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمود واعظی عصر پنجشنبه در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به اصفهان بهره‌برداری از ۳۰ پروژه در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: ۲۴ پروژه از این پروژه‌ها اجرایی شد و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمود واعظی عصر پنجشنبه در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به اصفهان بهره‌برداری از ۳۰ پروژه در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: ۲۴ پروژه از این پروژه‌ها اجرایی شد و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارای جایگاه ویژه‌ای است، اضافه کرد: توسعه اصفهان در واقع کمک به توسعه دیگر استان‌های مجاور این استان است.

رئیس دفتر رئیس جمهور به اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از پنج پروژه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها قرار است تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی میزان اعتبارات اختصاص یافته به استان اصفهان را بیش از دو برابر آنچه در سفر رئیس جمهور مصوب شده اعلام کرد و افزود: پروژه‌های افتتاح شده به صورت ویدئو کنفرانس در استان اصفهان در سال جاری بیش از سه هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته داشته است.

واعظی با اشاره به اینکه در این سفر بررسی وضعیت پروژه‌های مهم استان با حضور مسئولان در دستور کار است، تصریح کرد: در جلسات هیئت دولت در خصوص این پروژه‌ها بودجه اختصاص یافته است.