به گزارش خبرنگار آوای بیستون، صولت مرتضوی بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به ریاست رئیسی به میزبانی هلال‌احمر سمنان ضمن بیان اینکه بر اساس اسناد بالادستی، مزیت‌ها و نیازمندی‌های استان موردبررسی قرارگرفته است، ابراز داشت: سمنان ازجمله استان‌هایی که بسیار مستعد سرمایه‌گذاری است لذا می‌بایست موردتوجه برنامه ریزان این حوزه قرار گیرد. […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، صولت مرتضوی بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به ریاست رئیسی به میزبانی هلال‌احمر سمنان ضمن بیان اینکه بر اساس اسناد بالادستی، مزیت‌ها و نیازمندی‌های استان موردبررسی قرارگرفته است، ابراز داشت: سمنان ازجمله استان‌هایی که بسیار مستعد سرمایه‌گذاری است لذا می‌بایست موردتوجه برنامه ریزان این حوزه قرار گیرد.
وی ضمن بیان اینکه با ۲۴ دستگاه اجرایی نشست‌های کارشناسی انجام و نیازهای استان شناسایی شدند، افزود: در این بازه زمانی، با همکاری دستگاه‌های استانی و ملی در حوزه‌های مختلف تصمیمات مناسبی اتخاذ و در سطح استان و ملی، برنامه‌ریزی‌های بسیار مدونی صورت گرفت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور بابیان اینکه در حوزه صنعت و معدن، آموزش‌وپرورش، رفاه و اجتماعی، بهداشت و درمان، آب و خوراک و کشاورزی و اشتغال جمع‌بندی مصوبات انجام‌شده است، ابراز داشت: برای برون‌رفت از نیازها و پاره‌ای از مشکلات استان برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت نیاز است که طی این مدت کوتاه این مهم اجرایی شد.
مرتضوی بابیان اینکه در حوزه اعتبارات و تسهیلات، اقدامات بسیار مناسبی برای استان سمنان انجام‌شده است، تصریح کرد: از فردا می‌بایست استاندار سمنان و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم را به‌منظور پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر انجام دهند.
وی بابیان اینکه دغدغه رئیس‌جمهور، رفع مشکلات مردم است، افزود: با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از نیازها در برنامه‌ریزی میان‌مدت به نتیجه خواهد رسید لذا این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن این طرح‌ها وارد میدان شوند.