به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید ابراهیم رئیسی، صبح جمعه در بدو ورود خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی در جمع خبرنگاران یاد و خاطره شهدای استان یزد به ویژه شهید صدوقی را گرامی داشت و گفت: برای خانواده‌های شهدا و جانبازان آرزوی صبر د ارم. وی افزود: یزد استان پرظرفیتی در حوزه […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید ابراهیم رئیسی، صبح جمعه در بدو ورود خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی در جمع خبرنگاران یاد و خاطره شهدای استان یزد به ویژه شهید صدوقی را گرامی داشت و گفت: برای خانواده‌های شهدا و جانبازان آرزوی صبر د ارم.
وی افزود: یزد استان پرظرفیتی در حوزه مادی و دارای نیروی انسانی پر کار، پرتلاش و انقلابی است و مردمانی سختکوش دارد که قناعت جزو ویژگی‌های مردم این استان است و به راستی استانی با صفت دارالعباده نامیده شده است.
رئیسی ادامه داد: یزد دارای ظرفیت کشاورزی، صنعتی، معادن بزرگ و از همه مهمتر نیروی انسانی متراکم، جوان و آماده کار است که متأسفانه زمینه کار آنگونه که باید برای جوانان آن مهیا نیست که باید این ظرفیت را توسعه دهیم و احیا کنیم.
وی عنوان کرد: کارهای خوبی در یزد انجام شده اما نسبت به آنچه که باید انجام شود، فاصله داریم و باید این فاصله را کم و به وضعیت مطلوب نزدیک کنیم.
رئیس جمهور ادامه داد: مشکلات استان یزد احصاء شده، برخی در این سفر بررسی می‌شود و برخی دیگر نیز در تهران پیگیری خواهد شد.
رئیسی با اشاره به بیماری امام جمعه یزد، برای آیت الله ناصری آرزوی سلامتی کرد.