به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران، در اجرای ماده ۳۶ آئین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدینوسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای مشاهده این آگهی به سایت فرمانداری تهران […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران، در اجرای ماده ۳۶ آئین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن بدینوسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای مشاهده این آگهی به سایت فرمانداری تهران به نشانی https://tehran.ostan-th.ir مراجعه کنند. همچنین لیست اسامی را می‌توان از اینجا مشاهده کرد.
بر اساس اعلام فرمانداری تهران تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه مورخ ۲۴/‏۱۱/‏۱۳۹۸‬ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.
فرمانداری تهران کد داوطلبی نامزدهای نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
براساس اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهر تهران در اجرای ماده ۳۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اسامی و مشخصات نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به همراه کد داوطلبی نامزدها در سایت فرمانداری تهران منتشر شد.
تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از ساعت ۱۲ امشب به مدت یک هفته آغاز می‌شود.