به گزارش خبرنگار آوای بیستون، «محمد دهقان» معاون حقوقی رییس‌جمهور، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار آوای بیستون مبنی بر مطالبه جهانی برای جلوگیری از حضور رژیم صهیونیستی در المپیک اظهار کرد: ما فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، «محمد دهقان» معاون حقوقی رییس‌جمهور، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار آوای بیستون مبنی بر مطالبه جهانی برای جلوگیری از حضور رژیم صهیونیستی در المپیک اظهار کرد: ما فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.
وی‌افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستندسازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.
دهقان اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آن‌ها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد، در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری شود.
وی ادامه داد: البته چون ما دولت رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.
معاون حقوقی رییس‌جمهور در خصوص دارایی‌های کشورمان در عراق نیز گفت: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده بلکه برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت وگو بین مقامات دو کشور همیشه حل شده و مشکلی در این زمینه که لاینحل باشد، نداریم.