به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع مردم شاهرود در استادیوم تختی با بیان اینکه مشکل آب شاهرود مد نظر دولت است، تاکید کرد: دولت برای تأمین آب پایدار برای شاهرود خود را موظف می‌داند و حتماً تأمین آب پایدار دنبال خواهد شد. وی با اشاره […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع مردم شاهرود در استادیوم تختی با بیان اینکه مشکل آب شاهرود مد نظر دولت است، تاکید کرد: دولت برای تأمین آب پایدار برای شاهرود خود را موظف می‌داند و حتماً تأمین آب پایدار دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به سخنان امام جمعه شاهرود درباره ضرورت حفظ کوهستان شاهوار نیز بیان کرد: وضعیت محیط زیست که مورد اشاره مسئولان خواهد بود، مورد تاکید ما است و هر اقدام صنعتی، اقتصادی و معدنی و … فرع بر حفظ محیط زیست خواهد بود.

سیمان بیارجمند تعیین تکلیف می‌شود
رئیس جمهور ایران اسلامی با تاکید بر ظرفیت‌های بسیار زیاد شاهرود، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که مردم درباره آن اعتراض دارند بلاتکلیفی پروژه کارخانه سیمان بی ارجمند است که سهام داران بسیاری دارد لذا در نشستی با حضور مسئولان استان و شهرستان این امر مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیسی در ادامه و با بیان اینکه بنای دولت بر حل مسائل است، تاکید کرد: رویکرد دولت در مواجهه با مشکلات مانند بهداشت، درمان، راه، آب و … گذر از کنار مسائل نیست بلکه مواجهه و حل مسائل است در نتیجه دولت همه تلاش خود را برای حل مسائل به کار می‌بندد.
وی با بیان اینکه تمام نکاتی که مردم و به خصوص جوانان شاهرودی مطرح کرده‌اند، مطالعه خواهد شد، افزود: مسائلی که در هر شهرستان مطرح می‌شود، به صورت مسئله محوری در نشست‌ها با مسئولان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا شاهد رفع مسائل یک منطقه باشیم.

دوران زورگویی تمام شده است
رئیس جمهور با بیان اینکه در مذاکره با برخی کشورهای غربی چه حضوری و چه ارتباط تلفنی اعلام داشته‌ام که مبادا با زبان زور با مردم ایران صحبت کنید، گفت: ملت ما ملت دارای عقلانیت تدبیر و منطق و سخن است.
رئیسی با تاکید اینکه دوران زورگویی تمام شده است، گفت: اگر اهل سخن و مذاکره هستند ما میز را ترک نکرده و نخواهیم کرد اگر بخواهند با زبان زور با ملت ایران سخن بگویند بدانند کارشان پیش نخواهد رفت و ملت بزرگ ایران و تمام دولتمردان با قدرت در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.
وی افزود: زمانی که برخی می‌گفتند چرا در موشک‌هایتان مرگ بر اسرائیل می‌نویسید، امروز زمانی که برخی می‌خواستند با برجام دو و سه بر روی توانمندی‌های ایران معامله کنند، گذشته است.