به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمد مخبر ظهر امروز در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به ادامه عملیات آواربرداری در ساختمان ریزش کرده متروپل در آبادان اظهار کرد: از آنجایی که این حادثه در خیابان‌های باریک و سخت دسترس، اتفاق افتاده است قابل قیاس با حادثه پلاسکو نیست. مخبر تصریح کرد: کار در متروپل بسیار پیچیده […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، محمد مخبر ظهر امروز در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به ادامه عملیات آواربرداری در ساختمان ریزش کرده متروپل در آبادان اظهار کرد: از آنجایی که این حادثه در خیابان‌های باریک و سخت دسترس، اتفاق افتاده است قابل قیاس با حادثه پلاسکو نیست.
مخبر تصریح کرد: کار در متروپل بسیار پیچیده است و قابل مقایسه با حادثه پلاسکو نیست. این ساختمان در بافت کوچه‌های تنگ و باریک قرار دارد و از طرف دیگر، ساختمان وضعیت بسیار بدی دارد؛ به نظر می‌رسد فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، سازنده، ناظر، دستگاه‌های صادرکننده مجوز و برخی جاهای دیگر که به آن‌ها اعلام شده و عمل نکردند، وجود دارد.
وی با ابراز همدردی با تعدادی از بازماندگان جان باختگان حادثه متروپل آبادان بیان کرد: برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی همه ابعاد و اشخاص درگیر در این حادثه به دقت بررسی و رسیدگی می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور این را هم یادآور شد که هنوز هم در منطقه و کشور چنین ساختمان‌هایی وجود دارد از این رو با دستور رئیس جمهور، بررسی ایمنی و نحوه ساخت آنها در دستور کار قرار دارد.