به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه پس از بازدید از عملیات آوار برداری ساختمان متروپل آبادان، راهی مینوشهر شد و با خانواده صالحیان پور دیدار کرد. رئیس‌جمهور در این دیدار جان باختن ۲ دانش آموز و یکی دیگر از اعضای این خانواده را تسلیت گفت. آیت […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه پس از بازدید از عملیات آوار برداری ساختمان متروپل آبادان، راهی مینوشهر شد و با خانواده صالحیان پور دیدار کرد.
رئیس‌جمهور در این دیدار جان باختن ۲ دانش آموز و یکی دیگر از اعضای این خانواده را تسلیت گفت.
آیت الله رئیسی در دیدار با خانواده صالحیان پور به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار کرد: به یقین با مسببان این حادثه برخورد جدی خواهد شد.
وی افزود: مسئولان باید نظارت دقیق‌تری بر ساخت و سازها بخصوص ساختمان‌های بلند مرتبه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.
رئیس جمهور گفت: از دست دادن جمعی از شهروندان آبادانی در این حادثه برای هر ایرانی تلخ و ناگوار است و امروز برای تسکین درد بازماندگان این عزیزان به آبادان سفر کردم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان رئیس جمهور را در این دیدار همراهی کردند.