به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت پدر شهیدان والامقام محمدرضا، احمد و عبدالمجید نونچی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد. […]

به گزارش آوای بیستون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت پدر شهیدان والامقام محمدرضا، احمد و عبدالمجید نونچی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت پدر شهیدان والامقام محمدرضا، احمد و عبدالمجید نونچی از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.
این پدر گرامی و اسوه ایثار و فداکاری که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی، فرزندان دلاور خود را برای عزت و سربلندی میهن اسلامی تقدیم کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.
اینجانب این مصیبت را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
حسن روحانی