به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش «حکمرانی مردمی در اقتصاد و تبیین گفتمان دولت» در جمع خبرنگاران،گفت: نگاه اشتباهی است که بخواهیم توانمندی های خود را از غرب بخواهیم. این رویکرد، رویکرد درماندگی و واماندگی است. وی با بیان اینکه غرب و آمریکا هیچ وقت صلاح مملکت […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش «حکمرانی مردمی در اقتصاد و تبیین گفتمان دولت» در جمع خبرنگاران،گفت: نگاه اشتباهی است که بخواهیم توانمندی های خود را از غرب بخواهیم. این رویکرد، رویکرد درماندگی و واماندگی است.
وی با بیان اینکه غرب و آمریکا هیچ وقت صلاح مملکت ما را نخواسته‌اند، تصریح کرد: آنها تلاش کردند جلوی پیشرفت های علمی ما را بگیرند و ترور دانشمندان ما را محکوم نکردند. مشخص است آنها با توسعه علم و دانش ما در کشور مخالف هستند، اما ما راه خود را پیدا کردیم و مسیر پیشرفت بر روی دوش دانشمندان کشورمان شکل گرفته است.
وزیر کشور در رابطه با تبلیغات منفی دشمن در خصوص برنامه های اقتصادی دولت، تصریح کرد: در خارج و بخشی هم در داخل خیلی تلاش می کنند که نشان دهند سیاست های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست در حالی که این سیاست ها در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است.
وحیدی با بیان اینکه اقتصاد کشور باید خود را از بن بست هایی که ایجاد شده نجات دهد،گفت: رفته رفته هم مردم با سیاست های دولت آشنا می‌شوند. در ابتدا دولت فرصت کافی نداشت تا سیاست های خود را تبیین کند و اقناع مردم صورت گیرد، اما هرچه جلوتر می رویم اعتماد مردم بیشتر می شود و توجه بیشتری به این سیاست ها خواهند کرد.