به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی عصر جمع مردم نهضت آباد گفت: امداد گران و دستگاه‌های مختلف در منطقه حضور دارند و در حال خدمت رسانی می‌باشند و تا اتمام شرایط اضطراری و عادی شدن شرایط مردم در منطقه حضور دارند. وی تاکید کرد که باید سیل بندهای منطقه فوراً بازسازی شود […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی عصر جمع مردم نهضت آباد گفت: امداد گران و دستگاه‌های مختلف در منطقه حضور دارند و در حال خدمت رسانی می‌باشند و تا اتمام شرایط اضطراری و عادی شدن شرایط مردم در منطقه حضور دارند.

وی تاکید کرد که باید سیل بندهای منطقه فوراً بازسازی شود و گفت: با قید فوریت باید سیل بند جیرفت در اسرع وقت احداث شود.

وی ادامه داد: خسارتهای مردم به صورت کامل و دقیق احصا و بررسی شود و متأسفانه خسارت‌های زیادی به کشاورزی و دامداری وارد شده که جبران خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه گفت: باید یک کار بلند مدت در منطقه انجام شود و این کار که بسیار ضروری است مساله ساخت و استحکام بخشی سیل بندهاست که باید سریع انجام شود که جزو برنامه‌های دولت است و اعتبار لازم اختصاص می‌یابد و با همت مسئولان و مردم فوراً احداث می‌شود.

وی با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات گفت: برخی از اقدامات اضطراری بود مانند مسائل امدادی که در حال انجام است، برخی خانه‌های آبگرفتگی داریم که توسط مسئولان و مردم در حال انجام است که باید تشکر کنم. نسبت به خانواده‌هایی که اساس منزلشان دچار مشکل شده است برنامه ریزی شده و خسارتها جبران می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: مساله اصلی بازسازی و نوسازی منازل است، برخی جاها مشکلی نداریم اما در برخی مناطق آب نفوذ کرده که اگر بازسازی نشود قابل سکونت نیست که همه شناسایی شده است. در حال اقدام برای بازسازی این مناطق هستیم که در دستور کار است، ما در کنار مردم هستیم و مشکلات را با کمک مردم رفع می‌کنیم.

وی گفت: هر زمانی کهنیاز انقلاب و ارزشها بوده با همه وجود مردم در کنار نظام بوده است، خدا رحمت کند حاج قاسم سلیمانی را همیشه هر زمان که با هم دیدار داشتیم از مردم این مناطق استان و ایستادگی پای نظام و انقلاب و ولایی بودن شماها می‌گفت.

وی بیان کرد: از ابتدای بروز سیلاب معاون اول به منطقه آمدند بعد از اینکه عازم سفر بودم اعلام شد که اینجا مجدداً سیل آمده و در نظر داشتم بعد از سفر روسیه به جنوب کرمان بیایم که بلافاصله اقدام کردم.

وی ادامه داد: انشالله با همت و مشارکت شما و پیگیری مسئولان به زودی مشکلات مردم برطرف می‌شود و مردم می‌توانند زندگی را بهتر از گذشته ادامه دهند.