به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه) در دومین نشست هم اندیشی ارتباط مردمی که در محل ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد ضمن اشاره به بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ۱۶۱ روز پیش نشست اول را برگزار […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه) در دومین نشست هم اندیشی ارتباط مردمی که در محل ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد ضمن اشاره به بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ۱۶۱ روز پیش نشست اول را برگزار کرد و در آن نشست دغدغه‌های ما و شما، نامه‌های رسوب کرده در مجموعه بود. در این ۱۶۱ روز اتفاقاتی با کمک و همت جهادی شما و همراهی نیروها باعث شد تمرکز زدایی از مرکز به تمام اقصی نقاط کشور برسد.

وی افزود: بیش از ۴۷ دستگاه همراه و همگام رئیس جمهور با برگزاری میز خدمت تلاش کردند حرف مردم را گوش بدهند و به درخواست‌های مردم توجه کنند و برای آنها راه حل پیدا کنند و این کار به صورت چهره به چهره در حال انجام است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: با کمک همکاران، گزارش‌های خوبی به رئیس جمهور ارسال می‌شود؛ بالغ بر ۲۰۰ نفر از نیروهای استانی و ۱۳۳ مدیر استانی مورد بررسی قرار گرفتند و آنهایی که صلاحیت خدمت نداشتند پایش شدند و نیروهای خدوم مردمی جایگزین آنها شدند.

صالحی بیان کرد: اگر ما یک کار را شروع کنیم اما آن را به سرانجام نرسانیم مردم رضایتی از عملکرد ما نخواهند داشت. سامانه‌ها باید به صورت دقیق ارزیابی و نظارت شوند و مدیران کارآمد و ناکارآمد و مردمی و غیر مردمی باید شناسایی شوند و گزارش آنها به دست ما برسد تا مدیران کارآمد جایگزین افرادی که نگاه روزمرگی دارند شوند.

وی در پایان گفت: خروج از تصدی گری و جزیی نگری و نگاه کلان به مجموعه راهبرد ارتقای خدمت در حوزه‌های شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم در مجموعه شهرستان‌ها نیز مشکلات لاینحل مردم را به سرانجام برسانیم. همه عزیزان در معاونت‌ها و مجموعه‌ها باید پاسخگوی نیازهای مردمی باشند.