به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در پیشوا طی سخنانی با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک شخص نیست، بلکه یک راه، یک مدرسه و یک مکتب است. وی ضمن تاکید بر لزوم تاسی به مکتب سلیمانی گفت: سردار […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در پیشوا طی سخنانی با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک شخص نیست، بلکه یک راه، یک مدرسه و یک مکتب است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تاسی به مکتب سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در بحران‌ها و سختی‌ها و زیر گلوله و آتش، نیروها را هدایت کرد و با آرامش، درایت و تدبیر، دشمن را وادار به شکست کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خداترسی را از جمله ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و افزود: حاج قاسم تنها از خدا می‌ترسید و از شخص دیگری غیر از خدا ترسی نداشت، این ویژگی خداترسی سبب شجاعت و دلیرمردی یک انسان می‌شود، سردار سلیمانی در هر عملیاتی که حضور داشت به هم رزمان روحیه می‌داد و موجب رعب و ترس دشمن می‌شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم معرفی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی این وظیفه را مسئولیتی بر دوش جوانان، نوجوانان و هنرمندان دانست و گفت: باید ابعاد شخصیتی این شهید عزیز بیان شود، تا راز محبوبیت وی عاشقی و دلدادگی میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا به این شهید مشخص شود.

معاون رئیس جمهور با بیان این که برخی از شخصیت‌ها در طول انقلاب اسلامی که بعضاً خدمات فراوانی نیز انجام دادند، به دلیل فاصله گرفتن از ولایت فقیه به سرنوشت دیگری دچار شدند، گفت: اما در این میان عشق سردار سلیمانی به ولایت فقیه و رهبری بر کسی پوشیده نیست.

حسینی افزود: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه مرد میدان بود یک دیپلمات برجسته هم بود و آداب مذاکره را می‌دانست و به گونه‌ای صحبت می‌کرد که مورد تائید سران دیگر کشورها قرار می‌گرفت.

وی سپس به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و گفت: امروز مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه ضد فساد و مردم پای کار هستند، تا دست در دست هم مشکلات معیشتی روی هم تلمبار شده و گره‌های معیشتی را رفع کنند.

حسینی گفت: تحقق این مهم با تاسی از روحیه شهید سلیمانی امکانپذیر است.

بر اساس این گزارش، معاون پارلمانی رئیس جمهور شامگاه سه شنبه در پیشوا حضور یافت و مورد استقبال ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

حضور در ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در نشست هم‌اندیشی با مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های سفر معاون امور مجلس رئیس جمهور به پیشوا است.