به گزارش خبرنگار آوای بیستون،  محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی عصر امروز پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشستی خبری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: وضعیت حاکم بر کشور و مردم را به هیچ وجه منطبق با آرمانهای امام (ره)، انقلاب، اراده ملت و […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون،  محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی عصر امروز پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشستی خبری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: وضعیت حاکم بر کشور و مردم را به هیچ وجه منطبق با آرمانهای امام (ره)، انقلاب، اراده ملت و رهنمودهای رهبری نمی دانم؛ راه اصلاح امور را مشارکت حداکثری مردم در همه عرصه ها بویژه انتخابات می دانم.

وی با بیان اینکه انتخابات اراده ملت است و هیچ کس حق ندارد اراده آنها را مصادره کند، افزود: نامزدی من در این انتخابات در راستای آرمان‌های مردم، ادای وظیفه و تکلیف در قبال ملت و جریان کلی معتدل و خردگرای اصلاحات است و اما در عین همدلی و هماهنگی آتی با نهاد اجماع ساز، مبتنی برمنافع ملی، در این مقطع به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام.  

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: چرا که معتقدم جریان اصلاحات حق و وظیفه دارد در هر انتخاباتی با حضور و مشارکت و ثبت نام همه نیروهای واجد شرایط تمایل و آمادگی خود را برای مشارکت مستقیم در انتخابات و اداره امور کشور به ملت و جهان نشان دهد.  

حق شناس در عین حال تاکید کرد: من با هرگونه خشونت طلبی و آشوب مخالفم.

وی با بیان اینکه در عرصه سیاست به حکومت مردم بر مردم برای مردم تاکید دارم، افزود: در عرصه فرهنگ، به تنوع و تکثر و آزادی های فرهنگی پایبندم. در عرصه اقتصاد به حق غیر قابل نقض مالکیت افراد و تولید ملی معطوف به صادرات و محدود سازی نقش دولت، باور دارم و در عرصه اجتماع نیز  به آزادی های فردی و تامین و عدالت اجتماعی اصرار دارم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: لازم است در صحنه جهانی و منطقه ای در راستای منافع و امنیت ملی، توسعه کشور و حتی اصل استقلال میهن طرحی نو در اندازیم تا در قالب صلح و دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و سازنده با نظام جهانی، منطقه ای به ویژه همسایگان از جمله با تاکید بر حوزه تمدن ایرانی امکان جبران عقب ماندگی ها و رسیدن به پیشرفت و جایگاه جهانی درخورمردم ایران فراهم شود.

وی اعلام کرد: بنده در زمان مناسب، برنامه و همکاران خود را نیز معرفی می کنم.