به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی بعدازظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: قدرت عظیم فرهنگ ما بزرگترین قدرت ما است و ما ابر قدرت فرهنگی در جهان هستیم و با این قدرت هر کمبودی را می‌توان جبران و هر نداشته‌ای را ایجاد کرد. وی با […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، احمد وحیدی بعدازظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: قدرت عظیم فرهنگ ما بزرگترین قدرت ما است و ما ابر قدرت فرهنگی در جهان هستیم و با این قدرت هر کمبودی را می‌توان جبران و هر نداشته‌ای را ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه قدرت ما شهدا هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های عظیم ما هستند و این کشور سرمایه انسانی ارزشمندی دارد.
وحیدی افزود: فرهنگ باید خالی از شائبه‌های مختلف باشد و حرکتی پایدار خواهد بود که به منبع لایزال ملت و ملت وابسته به منبع لایزال اهل بیت وصل باشد.
وی اظهار داشت: امروز نظام ما عزتمند است و احساس غرور و افتخار داریم.
وحیدی با بیان اینکه سال‌ها تلاش کردند که کشور را دچار بن بست و مشکلات کنند اما نتوانستند، گفت: ما باید وفاق و همبستگی خود را حفظ کنیم.
وزیر کشور همچنین با بیان اینکه یکی از بزرگترین سرمایه‌ها و ظرفیت‌های کشور ما همین کوه‌ها و دشت‌ها و جنگل‌ها و سرمایه‌های ملی هستند، افزود: سرمایه ما پول نفت نیست، سرمایه ما جوانان ما هستند که امید آینده کشور هستند و سرمایه ما فکر و انگیزه و تلاش و ابتکار و خلاقیت جوانان ما است. و کشور ما مملو از ثروت است.
وزیر کشور همچنین با بیان اینکه فکر می‌کردند از مسیر تهدید ملت ایران سازش خواهند کرد، گفت: ملت ایران به تهدیدات جواب رد دادند.
وحیدی افزود: و این جواب درست است که امروز موضع آمریکا و اروپا در مقابل ما ضعیف‌تر از قبل از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آقای رئیسی است.
وی اظهار داشت: هر جا که ایستادیم سربلند بودیم و و با قدرت بر مشکلات فائق آمدیم به دلیل وجود ملتی غیور و عزتی که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب دارند.
وزیر کشور افزود: مهم این است که این باور را داشته باشیم که ما با توان خود قادر هستیم که راههای سخت را طی کنیم و نیازی هم نداریم که نگاهمان به کسی دیگر باشد چرا که این اشتباه بوده و مسیری انحرافی است.