به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمد رضا هاشمی ظهر آدینه در حاشیه اقامه نماز جمعه سمنان در جمع خبرنگاران در مصلای این شهر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کار استانداری توجه به صنعت و واحدهای مشکل‌دار است، بیان کرد: ۳۸ هزار نیروی کار در شهرک‌های صنعتی استان کار می‌کنند که هرکدام نماینده یک […]

به گزارش خبرنگار آوای بیستون، سید محمد رضا هاشمی ظهر آدینه در حاشیه اقامه نماز جمعه سمنان در جمع خبرنگاران در مصلای این شهر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کار استانداری توجه به صنعت و واحدهای مشکل‌دار است، بیان کرد: ۳۸ هزار نیروی کار در شهرک‌های صنعتی استان کار می‌کنند که هرکدام نماینده یک خانواده هستند در نتیجه توجه به شهرک‌های صنعتی دارای اهمیت است.
وی با بیان اینکه استان سمنان دارای ۱۹ شهرک است، تاکید کرد: ارتقای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران در رونق این شهرک‌ها مؤثر خواهد بود.
رفع مشکلات واحدهای تولیدی
استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۵۰ کارخانه در شهرک‌های صنعتی استان راکد و یا تعطیل هستند، بیان کرد: بازگرداندن این واحدهای به چرخه تولید برای ارتقای اشتغال جوانان در دستور کار خواهد بود.
هاشمی با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تملیک شده از سوی بانک‌ها از دیگر اولویت‌های اقتصادی استان خواهد بود، بیان کرد: متأسفانه مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی، عدم نقدینگی کافی و همچنین بدهی به بانک‌ها است که باید تلاش کنیم تا از تعطیلی آنها جلوگیری شود.
وی کمک به ارتقای تولید و همچنین اشتغال را یک کار همگانی و نیازمند عزم جدی همه مسئولان دانست و تاکید کرد: بیش از سه هزار و ۶۰۰ نفر در سطح استان سمنان با تملک و یا تعطیلی کارخانه‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی استان بیکار شده‌اند در نتیجه این امر نشان می‌دهد که رفع مشکلات واحدهای تولیدی تا چه میزان جدی است.